Személyes tapasztalataimmal szeretném bevezetni a témát, aztán beszélek majd pontosan arról is, hogy milyen szempotokat vettem figyelembe a bőrápolási márkám kiválasztásánál, számomra mik voltak fontosak.

Akikkel régóta ismerjük egymást és akik régóta követnek már a social media különböző területein, pontosan tudják, hogy mennyire rajongok a bőrápolásért és a különböző magas hatóanyag tartalmú készítményekért. Illetve azt is sokan tudják, hogy tinédzser korom óta küzdöttem aknéval. Azt hiszem, hogy némi túlzással azt állíthatom, hogy kipróbáltam minden piacon kapható terméket, erről több felülelten is beszámoltam Nektek, de még a látottaknál is sokkal-sokkal többet, hiszen nem minden került fel a a közösségi mediába. Az az igazság, hogy egy állandó, magamnak teremtett körforgás része voltam, mindig kerestem a legtökéletesebb és legjobb árú terméket, ami egy idő után kényszeressé vált. Ez nyilván azért volt, mert igazán semmi sem volt elég hatékony ahhoz, hogy az aknéimat (pattanásaimat) meg tudta volna meggyógyítani, maximum ideig-óráig javítottak a helyzeten. Nem tudtam jó rutint kialakítani magamnak, ezért csak az állandó vásárolgatás maradt és a remény, hogy majd egyszer megtalálom AZT a terméket vagy az IGAZI rutint, amivel széppé és egészségessé válik a bőröm. (Bőrgyógyászhoz is jártam, kivizsgáltattam magam és több terápiát kipróbáltam.)

Ez az örök körforgás hihetetlenül bizalmatlanná tett a márkák iránt, nem tudtam mondani egyetlen márkát sem, amiben feltétel nélkül megbízok, és akár anélkül is magamra kenném a termékeit, hogy feltétlenül megnézném az összetevőit. Pedig szerintem a bizalom itt is fontos, és sosem gondoltam volna, hogy egy kozmetikai márkában ezt megtalálom.

Ilyen pozícióból indult az Image Skincare. A rengeteg terméktapasztalat után nem hittem, hogy van olyan krém, ami meglepetést vagy izgalmat válthat ki belőlem.  Elég rögös volt az út, sokáig kerülgettem a márkát, és a termékeket, végül azután tört meg a jég, hogy az alaptanfolyamokon részt vettem. Elkezdtem mindent lecserélni az ő termékeikre, és a bőröm kezdett teljesen átalakulni. Az igazi és teljes eredményt pedig akkor értem el, amikor elkezdtem a kabin kezeléseket magamon is alkalmazni. Aki küzdött már aknéval, postosan tudja, hogy mennyire nehéz teljesen megszabadulni tőle és micsoda megváltás tud lenni, amikor ez mégis bekövetkezik.

A termékek és a kezelések megtették a hatásukat, egyáltalán nincs begyulladva már a bőröm, a következő lépcsőfok pedig a gyulladások utáni hiperpigmentáció teljes eltüntetése lesz, amit a  peeling kúrával fogok eltűntetni. 🙂

A személyes tapasztalatok után jöjjenek a tények, hogy mitől más az Image Skincare, mint bármelyik más skincare brand.

Az első és legfontosabb, ami megfogott a márkában, hogy alapvetőnek és mindennél fontosabbnak tartják az otthoni bőrápolást, a rendszeres bőrápolási rutin kialakítását. Mielőtt elköteleződtem volna a márka mellett, rengeteg professzionális márkának néztem utána, de ezt az elvet senkinél sem találtam meg. Nagyon fontos volt számomra, hogy olyan márkát találjak, amivel 100%-osan tudok azonusulni. Az Image azt mondja, hogy a bőrállapot 70-80 %-ban az otthoni ápoláson múlik! Nem találtam még egy olyan kozmetikusok által alkalmazott márkát, ami nem a kezeléseket helyezte volna előtérbe. És én magam is ezt vallom: nem fog valakinek attól megjavulni a bőre, ha havonta látogatja a kozmetikust, otthon pedig semmit nem tesz a bőre egészségéért. Tudjátok, olyan ez, mint az élet bármely területe, energiát kell bele fektetni ahhoz, hogy a kívánt eredményeket elérhessük.

Ami még kiemelkedően fontos volt számomra, azok az alkalmazott hatóanyagok, hogy miket használ az adott márka, milyen minőségben és azt mekkora %-ban teszi. Sok esetben tapasztaltam, hogy bizonyos márkák csak azt állítják, hogy magas hatóanyagot tesznek termékeikbe, és ha jobban megnézzük őket, akkor semmi különlegeset nem találunk bennük. Az Image-nél pont az ellenkezőjét tapasztaltam. Nagyon szimpatikus volt az, hogy a hatóanyagok központjában a savak állank (peeling kúrák és kezelések), hiszen magam is nagyon szeretem a savakat, a retinol mellett ezek a leghatékonyabbak és a leglátványosabb a hatásuk. Ezeket a hatóanyagokat természetesen az otthoni termékekbe is beleteszi (nyilván kisebb %-ban), tehát sokszor már a megfelelő otthoni rutin kialakításával elérhetjük célunkat.

Emellett a márka filozófiája szerint a bőrnek egy komplett diétára, vagyis étrendre van szüksége, akárcsak az ételekből a szervezetünknek. Nincsen kiemelve egyetlen „csodahatóanyag”, hanem a különböző bőrtípusoknak és bőrproblémáknak különféle hatóanyag kombinációkat javasolnak. Sokat kutatott hatóanyagokat alkalmaznak, mint az előbb említett hidroxi savak és a retinol, de ezzel nincs vége a sornak, mert olyan növényi kivonatokkal egészítik ki, amik nem csak hatnak az adott problémára, amire az adott készítmény készült, hanem csökkentik az erős hatóanyagok által okozott irritációt. Ezenkívül nem hagyhatjuk figyelmen kívül az Image által használt antioxidánsokat, peptideket, a különleges őssejt technológiát, amik segítik a bőr egészséges működését és táplálását.

A készítmények komplex formulát takarnak, tehát 1-1 termék számos hatóanyagot tartalmaz, kiegészítve egymás hatását, és úgy, hogy ne kontraindikálják egymást. Emiatt tapasztalhatjuk azt az áldásos „mellékhatást”, hogy a kialakított otthoni rutinunkban nem kell feltétlen 10 terméknek szerepelnie, csupán néhánynak. Szerintem ez manapság kulcsfontosságú, amikor az embereknek nincsen idejük szinte semmire, hogy egyszerű, néhány lépésben megoldható rutinjuk alakuljon ki. És igen, az egyszerű több mint nagyszerű, szeretem a minimalizmust és én is ezt a filozófiát vallom.

Petrán Ágnes Beauty Architect

Sokan kérdezik, hogy miben más az Image Skincare, mint a többi márka, akik esetleg hasonló hatóanyagokat használnak. Egyrészt a már előbb említett formula komplexitás, de megjegyezhetjük itt a különböző szállító rendszereket is. Ugyanis nem mindegy, hogy egy hatóanyag hol hat a bőrben és milyen mélyre jut le. A bőrünk egyik fő funkciója a védelem, tehát nem fog akármit beengedni. A legtöbb kozmetikai márka sokat is küzd ezzel. A kiváló szállító rendszerek és kapszulázási technológiák lehetővé teszik, hogy az adott hatóanyag a lehető legmélyebbre jusson és a megfelelő helyen fejtse ki hatását. Illetve, ha van egy olyan hatóanyag, mint a retinol, ami egyébként is mélyre jut, akkor fontos az, hogy miként akadályozzák meg, hogy irritációt okozzon, de emelett mégis elég hatékony legyen? Na ebben különleges az Image, mert ezekre mind odafigyel és leghatékonyabb módszereket alkalmazza. (A szállítórendszerekról részletesen később, egy másik cikkben.)

Köztudott, hogy az Image nagy hangsúlyt fektet a savas kezelésekre, vagyis a mélyhámlasztásokra / peelingekre, amiket a Peeling Szakember végez. Véleményem szerint az egyik leghatékonyabb anyagok a hidroxi savak, amelyek különféle bőrproblémákra nyújthatnak megoldást. Ilyenek pl. a ráncok, a petyhüdt bőr, a szaruképzési rendellenességek, állandó dehidratáció, tág pórusok, az akne és még sorolhatnám. Amit fontos kiemelni, hogy ezekkel a kezelésekkel megszüntethető az állandó – havi szinten – nyomkodásos kezelésre való járás, ami számomra szintén kulcsfontosságú volt, hiszen nem elég kinyomni egy komedót (miteszert), hiszen egy hónap múlva pontosan ugyanoda, ugyanabba a pórusba fog visszatermelődni a faggyú, ahonnan azt eltávolítottuk. Sosem voltam az állandó nyomkodás híve az előbb említettek miatt és az Image Skincare a komplex peelingekkel, még erre is megoldást tud nyújtani.

A cikk elég hosszúra sikerült, de remélem sikerült ezáltal képet adnom arról, hogy miért pont ezt a márkát választottam, miért bízom meg benne 100%-ig és miért szeretném az termékek és kezelések áldásos hatását minél több embernek megmutatni. 🙂

Ha meghoztam a kedved ahhoz, hogy megismerd ezt a fantasztikus márkát, akkor keress nyugodtan privátban vagy foglalj időpontot!